neděle 3. srpna 2014

Startujeme!

Již delší dobu jsem uvažoval, jak podpořit svůj Youtube kanál, kde se často objevují videopohledy na tribuny převážně havířovského AZetu, a zároveň mu trochu přidat na hodnotě, protože ne vždy končí zápas jen tím videem, ale člověk má například i obrázek na paměťové kartě či pár myšlenek v hlavě, které by rád někde zveřejnil.


Tudíž jsem se jal a založil blog na Bloggeru. O tom proč jsem založil zrovna zde, ne jinde, případně proč jsem nevyužil vlastní hosting, se podrobně pobavíme jindy, ale ve zkratce je to kvůli jednoduchosti a lenosti. Objevovat se tu postupně budou videa, fotky a krátké reporty z utkání, k nimž budu mít potřebu se nějak vyjádřit.

Celkově bych chtěl kromě pohledů na tribuny přinášet i zajímavé videozáběry samotného sportu (ačkoliv se v určitých kruzích traduje, že ten je jen záminkou :) ). Prvním takovým "projektem" budiž série videí samostatných nájezdů z domácích přípravných utkání AZetu.

K těmto informačně-povídacím příspěvkům by bylo dobré dodat nějaké to medium, aby bylo na co koukat a tak jsem zapátral v archivu. Našel jsem video chorea v podání HZ2010 ze zápasu proti Přerovu. Jedná se také o mé druhé video, které jsem publikoval na YT, tudíž omluvte případnou kvalitu, střih, rozstřesenost apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat